Ga naar de hoofdinhoud
hulp nodig afbeelding

Hulp nodig?

Is er iets misgegaan bij een transactie of heb je wat hulp nodig bij het gebruik van de automaat of de locatiewijzer?

We helpen je graag verder.

transactie fout

Er ging iets mis bij je transactie...

Soms verloopt het opnemen of storten anders dan je dacht. Lees wat wij er samen met jou en je bank aan kunnen doen.

Er ging iets mis
locatiewijzer

Hulp bij gebruik van de locatiewijzer

Met onze locatiewijzer kun je makkelijk een werkende automaat in de buurt vinden. Kijk hier hoe het werkt.

Locatiewijzer
meer ruimte

Hulp bij gebruik van de automaten

Hoe werkt een automaat en welke voorzieningen zijn er om het je nog makkelijker te maken?

Handleidingen
afbeelding hulp nodig

Helpende hand bij opnemen en storten

Heb je wat hulp nodig bij het gebruik van onze automaten? In winkels met Geldmaat+ helpt het personeel je graag een handje bij opnemen en storten. Je kunt er ook een vraag stellen over het gebruik van spraakondersteuning en contactloos geld opnemen.

Lees verder

Voorzieningen op en rond de automaat

Bekijk welke mogelijkheden er zijn om geld opnemen makkelijker te maken

Geldmaat plus

Geldmaat+

Heb je hulp nodig bij het gebruik van een geldautomaat? In winkels met Geldmaat+ helpt een medewerker je graag verder.

spraakondersteuning

Pratende automaat

Onze geldautomaten met spraakfunctie helpen je stap voor stap bij je transactie.

contactloos opnemen

Contactloos opnemen

Contactloos geld opnemen met je pas, telefoon of smartwatch, kan bij veel van onze automaten. Kijk hoe het werkt.

locatiewijzer

Locatiewijzer

Een geldautomaat heb je zo gevonden met onze locatiewijzer. Bekijk de uitleg over gebruik van filters.

meer ruimte

Geldmaatwinkels

In een Geldmaatwinkel heb je meer ruimte rond de automaat en kun je op je gemak je geld opnemen of storten.

icoon handleidingen

Handleidingen

Bekijk de handleidingen voor het gebruik van een automaat.

Veelgestelde vragen

Tijdens een transactie kan het gebeuren dat een storting vastloopt. In dat geval krijgt je hiervan een melding te zien op het scherm. Als je geld hierbij is vastgelopen, neem dan contact op met je bank.

Je bank zal het incident registreren en hierna kan onderzoek volgen, waarbij het doel is het vastgelopen geld netjes te achterhalen en op je rekening bij te schrijven.

Alle veelgestelde vragen

Veilig geld opnemen

Wees alert op internetfraude

Heb je een e-mail, sms-bericht, whatsappje of een telefoontje van Geldmaat ontvangen? Wees dan op je hoede, mogelijk proberen internetcriminelen je inlog- en betaalgegevens te achterhalen.

Krijg je een e-mail namens Geldmaat om bankgegevens aan ons te verstrekken? Doe dat dan niet. Wij beschikken niet over je e-mailadres en sturen je geen mails. Klik niet op de linkjes die in de mail staan,je kunt daarmee ongemerkt een virus activeren. Stuur de e-mail naar valse-email@geldmaat.nl met de melding dat het hier mogelijk een poging tot internetfraude betreft. Geldmaat handelt de e-mail verder af. Verwijder de e-mail uit je brievenbus en uit de verwijderde items.

Krijg je een telefoontje, sms’je of whatsappbericht van Geldmaat? Reageer er niet op. Geldmaat beschikt niet over je telefoonnummer. Wij versturen geen berichten en vragen niet om je pincode of rekeningnummer. We nemen ook geen passen in of verstrekken nieuwe passen.

Wilt je meer weten over veilig bankieren en herkennen van valse berichten? Kijk dan op de website van je bank of op veiligbankieren.nl van de Betaalvereniging Nederland.

Alle veelgestelde vragen